items - Bestellen is alleen mogelijk voor geregistreerde dealers met KVK inschrijving. Log in om prijzen te zien.

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: Bestellen is alleen mogelijk voor geregistreerde dealers met KVK inschrijving. Log in om prijzen te zien.

 

 

Welkom bij Meumo.nl het online meubel concept "All in the game"

 

Ons concept werkt als volgt:

- De winkelier bestelt zijn producten via de Meumo website

- Wij zien de bestelling binnen komen en zullen de betaling afwachten.

- Zodra wij de betaling zien gaan wij de bestelling reserveren. Indien de bezorgkosten ook zijn toegevoegd en betaald, dan krijgt u uw bestelling binnen 8 dagen geleverd.

U kunt dus enkele orders plaatsen, die laten staan, tot dat u, op uw laatste order transportkosten betaalt, pas dan gaan we leveren. Onbetaalde orders worden niet langer dan 7 dagen gereserveerd. Voor € 55,= leveren we maximaal 12 CBM goederen af.

 

 

Minimum verkoopprijzen:

De meubels hebben allemaal een minimum verkoopprijs die onderop vermeld staat bij het product. Meer concepten in Nederland werken op deze manier en dat gaat prima.

Als u de Meumo collectie onder deze prijzen aanbied krijgt u een waarschuwing. Mocht het daarna nog een keer voorkomen. Moeten wij u helaas uit het Meumo klanten systeem verwijderen en kunt u bij ons geen meubels meer bestellen. Af en toe hebben wij zelf acties die we aankondigen via de nieuwsbrief. Gedurende die actie periode kunt u er voor kiezen om tijdelijk de prijzen te verlagen. 

 

  

Garantie:

Alle meubels zijn goed verpakt en worden ongezien naar u toegestuurd. Ons klachten percentage ligt onder de 2%. Er mankeert dus vrijwel nooit iets aan de meubels en de kosten van ruilen staan vaak niet in verhouding tot het probleem. Meumo heeft er voor gekozen om klachten niet in de prijs door te berekenen/ te behandelen, dat hoort bij het "All in the game" concept. 

Wij kennen de klachten maar al te goed, vaak stelt het niets voor. Uw klant kan bijvoorbeeld gelijk zelf een deurtje ruilen bij u in de showroom. Er zijn altijd mensen op zoek naar koopjes, een doelgroep die anders misschien niet eens bij u gekocht had.

 

 

Contact:

Contact houden we graag via de mail. Vragen kunnen dan sneller en beter beantwoord worden. Antwoorden staan dan ook zwart op wit. 

Veel telefonische vragen gaan over dingen die allemaal op de site terug te vinden zijn. Zo kunt u, als u bent ingelogd, de status van uw bestelling zien, facturen en orders opnieuw afdrukken en n.a.w. wijzigen. 

 

 

Afhalen of afleveren:

Het afleveren van uw bestelling word in gang gezet voor alle betaalde orders als er op ten minste één order transportkosten is betaald. In uw klant account ziet u welke orders nog betaald moeten worden, die hebben de status wachtende. Betaalde orders hebben de status "bezig met verwerken". Afgehandelde orders hebben de status "voltooid".

Indien u zelf komt halen, laat dat even weten per mail. Wij zorgen dan dat alles correct klaar staat bij één van onze laaddocks.

Het is de verantwoordelijk van de klant zelf, zorg te dragen voor tijdige betaling. Onbetaalde orders worden niet verzonden en na 7 dagen kunnen we deze artikelen in zetten voor andere orders.

 

 

Klant referenties / commissie namen

Tijdens het bestelproces kunt u bij "opmerkingen" commissie namen etc. vermelden.

 

 

Betekenis order / factuur

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een order. Heeft u betaald via Ideal dan krijgt u gelijk een factuur. Indien u kiest voor de optie "bankoverschrijving" dan ontvangt u de factuur per mail zodra wij de betaling hebben gezien. Een factuur is dus een registratie van uw betaling. 

Facturen en orders kunt u altijd inzien / printen vanuit uw account. Zonder betaling is het niet mogelijk een factuur te krijgen en zonder factuur kunnen we geen vrachtbrieven printen.